فرماندار شهرستان صحنه گفت: صحنه از قطب‌های کشاورزی است و با رفع مشکلات و موانع  ۲۸۰۰ هکتار از اراضی این شهرستان ازطریق سد جامیشان تحت سیستم آبیاری نوین قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فرماندار شهرستان صحنه در جلسه شورای اداری بخش دینور گفت: در ایندر بخش تامین آب شرب، احداث وترمیم راه روستایی دو مطالبه دائمی است.

حیدری در ادامه افزود: در حوزه آب روستایی، فرسودگی بیشتر شبکه‌های آبرسانی که مربوط به دوران گذشته هستند از مهمترین مطالبات این بخش است و مصرف بالای مشترکین در پیک مصرف موجب کمبود آب شده است.

او  اظهار داشت؛ در زمینه راه‌های روستایی عموما از نظر اسفالت و روکش با رکود مواجه هستیم و اعتبارات در این بخش ضعیف است که نیازمند تلاش مضاعف بوده تا نسبت به تعمیر راه‌های روستایی اقدام شود

فرماندار صحنه در ادامه گفت: در بحث گازرسانی فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است وتن‌ها ۵ روستا از جمله روستای قزل دره به علت صعب العبور بودن مسیر فعلا گاز رسانی نشده که امیدواریم مساعدت لازم دراین زمینه انجام شود و انشاالله با اتمام گازرسانی به این روستا، بخش دینور به بخش سبز تبدیل خواهد شد.

علیرضا حیدری عنوان داشت: این بخش از قطب‌های کشاورزی است و نیاز به سیستم آبرسانی نوین دارد که با رفع مشکلات و موانع  ۲۸۰۰ هکتار از اراضی این شهرستان ازطریق سد جامیشان تحت سیستم آبیاری نوین قرار می‌گیرد.

حیدری افزود: پل‌های ارتباطی چندین روستا در سیل سال گذشته تخریب شده و نیاز به بازسازی دارد و در دستور کار ما قرار دارد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.